Tuesday, 30 April 2013

Serdecznie witam na moim blogu!

Serdecznie witam na moim blogu!

Jestem absolwentką Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie. Doświadczenie zdobyłam wiele lat kopiując obrazy na zlecenie w Muzeum Narodowym w Warszawie. 

Proponuję Państwu rzut okiem na portrety mojego pędzla.

Portretowani przeze mnie dorośli i dzieci pochodzą z Polski, Austrii, Irlandii i Niemiec. Maluję portrety olejem. Stosuję technikę klasyczną, wypracowaną przez wielkich mistrzów flamandzkich w czasach Renesansu i stosowaną aż do wieku XIX w malarstwie europejskim. Kilka z przedstawionych poniżej portretów zostało zamówionych jako prezenty-niespodzianki, portretowani mieli wystąpić w strojach historycznych. Maluję też portrety w bardziej nowoczesnym stylu, jak jeden z załączonych poniżej. Wykonuję tez kopie obrazów wybranych przez Zamawiającego. Czas namalowania portretu zależy od wielkości, stopnia trudności, trwa od miesiąca do trzech.  Podobnie w przypadku kopii.

Po kliknięciu na zdjęcie każdego obrazu nastąpi powiększenie.

Z przyjemnością przyjmę od Państwa zamówienie na portret lub kopię. Szczegóły proponuję uzgodnić telefonicznie, mailowo, lub podczas spotkania. Jestem też gotowa odpowiedzieć na pytania na moim blogu.

Adres e-mail: rettingerbarbara@gmail.com
lub: d.w.rettinger@gmail.com

Pozdrawiam serdecznie,
Barbara Rettinger

Portrety

***




***



***



***



***


Kopie


No comments:

Post a Comment